fredag 11. november 2011

Ny tørkerullholder..

Ja her bare flyr dagene avgårde, og ingen innlegg på en stund. Her om dagen var det et fantastisk høstvær ute og solen skinte, jeg fløy rundt og tok bilder av alt mulig..sånn tilfelle ideer til et innlegg, men den gang ei.. Da jeg skulle laste over bildene gikk ikke det, noen hadde trykt på knapper og innstillinger på kamerat (..min søte lille datter.. ). så alt ble borte.
Var litt deppa da ja, og lufta gikk litt ut..og har jeg sett noe mere til sola..nope!!
Har samlet inn en del kvist også, og lagd meg noen fine hjerte kranser ( bilder som også ble borte..). Egentlig er jeg veldig fornøyd med de, så de må jeg jo vise dere en dag!!

Men men, nå har min snille mann fikset så jeg klarer å laste over bilder igjen, og min datter har fått forbud mot å bruke kameraet en stund. Så da kan det jo hende det kommer flere innlegg utover..

Mens jeg venter på sola knipset jeg litt på kjøkkenet i dag. Bildene under er av mine nye tørkerullholder, homemade :O) Perler på en snor, eller ståltråd om du vil..



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar