tirsdag 22. november 2011

Lysfatet mitt :O)




Jeg fant jeg fant...hva man ikke har i garasjen!!
Her om dagen skulle jeg hente noe i garasjen, og da fant jeg dette fatet eller serveringsbrettet, som jeg virkelig ikke var klar over at eksisterte lengere. Det var trehvitt, men etter et par malingsstrøk, er det nå turkist...surprise :O)
Nå står det på kjøkkenbordet, litt stort men ellers er jeg ganske fornøyd med resultatet.

Prøvde å ta noen bilder i går kveld, med og uten blitz, og med "sunset" funksjonen.. Er ikke lett å ta bilder på kvelden, skjønner nå mer og mer hvorfor alle som er litt inn i dette hele tiden maser om riktig lys..men men, øvelse gjør mester.
En annen ting er tiden, ikke altid like enkelt å få tid til å ta bilder når det passer, med tre unger,hund&katt og kaos.
Så det får bli som det blir..gøy er det i hvertfall :O)

Kanskje jeg skal prøve meg på utfordringen som foregår på den fine bloggen Fabelaktig..hmm..hiver meg på jeg :O)


Ha en superduper tirsdag :O)





2 kommentarer:

  1. fin fint Helle!
    fint brett og fine bilder..
    hjertelig klem

    SvarSlett
  2. hei på deg!
    Veldig koselig at du har funnet veien til meg og at du til og med deltar på utfordringen min :)

    Nydelig fat! Elsker gyngehesten

    Har du sett at du kan vinne premier også? Klikk her http://maiaslilleverden.blogspot.com/2011/11/premiering-lysfatutfordring.html

    Fabelaktig kveld til deg!
    klem

    SvarSlett