fredag 7. oktober 2011

Møt Elgen Hans :O)

Her nærmer det seg slutten på høstferien, og vi har vært så heldig og vært på besøk på hytta til min søster og hennes familie noen dager..og ikke minst Elgen Hans!! Det er en helt ubeskrivelig følelse å komme opp på hytta..kjenner at skuldrene senker seg i det jeg komme inn døra, og det..det er bare helt fantastisk!!
Og Fantastisk er også en god beskrivelse på hytta. Jeg er så stolt av hva de har fått til, alt er bygget og lagd av svogeren min og søsteren min har lagt den siste "finishen" på verket. Hun har vært utrolig flink med detaljer, som i mine øyne ikke kunne vært bedre på ei hytte på fjellet.
Litt kreative fikk vi vært også, og noen hjerter av kvist og kongler ble produsert av søstrene sisters.

Kos dere!!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar