torsdag 8. desember 2011

Lader vaske batteriene..

Sitter her med tekoppen min og koser meg med NIB sidene, kan vel egentlg si at jeg lader batteriene før jeg går i gang med siste innspurt her hjemme..i kveld så har jeg lovet meg selv at jeg skal være ferdig med all vask og pynting.

Resten av tiden frem til jul skal nytes!!

Knipset litt rundt kjøkkenbordet her jeg sitter..her er det nemlig ferdig og veldig kos å sitte med tekoppen..sånn litt på torsdags morgen!!

Koselig torsdag til dere :O)


1 kommentar:

  1. hallå!!
    så flinke mål du har satt deg da!
    her sitter jeg med kaffekoppen min..
    vi er nå litt heldige også da..godt å slippe å skrape is på morgenen og ha dårlig tid - puh - sa, sa jeg det var godt? ;)
    fine bilder du har i dag også.
    00:00 tji hi - er jeg ikke flink? jeg har funnet ut at det går ann og tidsinstille innlegget, altså kan jeg angi når jeg vil det skal legges ut,
    så kan jeg gå å legge meg, gennnialt!
    og om man er på ferie, kan man lage 14 dager klare og det postes ut av seg selv..
    og om man..ja, du skjønner. Litt mange kaffekopper her nå.
    Mulig det var lurt å omsette den energien til vask???
    kos deg i julekaoset!

    SvarSlett