torsdag 11. oktober 2012

ÅÅÅ..tv-ledninger og kaos...

Dilla på sengetøy.
Flere som lider av det samme??
Farger, årstider.. jeg finner alltid på en veldig god unskyldning på hvorfor jeg trenger nytt..

Høst, vinter og ikke minst tilbud, 2 for 3 på Princess..hmmm.
Jeg er alltid klar for forandringer, og akkurat dette har jeg likt fra det kom i butikken. Det er liksom litt nostalgi ved det, tror jeg kommer til å sove veeeldig godt i nostalgidrømmeverden altså !!

Lurer på om jeg har klart å overbevise meg selv..og dere nå ?? Vi får se i morgen...

Akkurat nå har jeg begynt å flytte om litt i stuen, men den j.. tv'n og alle ledningene er til å bli gal av. Og hvor er mannen når jeg trenger han, på trening.. Drømmer meg litt bort i Marius sengetøy mens jeg venter jeg. Ellers så kan jeg jo rydde litt annet..kanskje ??

Ønsker dere en fin fin torsdagskveld !! Snart helg igjen jo, hvor blir tiden av ??
Bildene har jeg klippet ut fra Princess sitt blad "Trender" (derfor litt kornete).

1 kommentar:

  1. Du er nok ikke den eneste med sengetøydilla nei! Dette var nydelig *sukk* Kanskje man kan ønske seg det til jul? :)

    SvarSlett