fredag 17. februar 2012

Trenger tips fra dere !!!!

Som dere ser holder jeg fortsatt på med disse putene..

Men jeg trenger hjelp, eller gode tips !

Noen som vet hvor man kan få tak i STORE puter til å ha inni ???????? De eneste jeg finner er på 35-45 cm i
diameter, og jeg vil ha noen større. Tenkte jeg skulle lage noen store til å ha på gulvet, kall det TV puter om du
vil.. Kan jo kanskje bruke saccosekk kuler..men vil aller helst ha STORE runde puter !!! Gidder ikke å lage disse
større før jeg er helt sikker på at jeg har en løsning altså, så inntil da...lager jeg flere små.

Hva jeg skal gjøre med de vet jeg ikke, men jeg koser meg og slapper av mens jeg holder på..og det det er det
viktigste. Neste uke får søsteren min besøk fra Sandnes, og de har med seg pose på pose,stapp fulle med garn
til oss, plukket på fabrikk utsalg og div butikker. Så gøy, tror aldri jeg har vært på garn salg før.

Er det noen som har noen gode tips, så blir jeg veldig takknemlig.

Sola skinner og det er helg, rett og slett super deilig !!




1 kommentar:

  1. sååå fiiiiiine!

    du er superflink! Tror ikke jeg kan tipse deg om runde puter..
    du må nok kjøpe billig vattdyner og klippe og stappe litt selv;)
    men du..serr (som jeg har lært av ungdommen)
    jeg skrev en begeistret kommentar til deg i dag tidlig etter å ha mottatt
    den praktfulle gaven…er den blitt borte??
    om den skulle ha forsvunnet så må jeg bare takke igjen,
    for maken til bedre gave…sånne uventede gaver, som treffer så bra,
    say no more! TAKK HELLE!!
    beste start på helgen kan man si…

    Beste klemmen til deg!

    SvarSlett