fredag 13. januar 2012

Tja..litt skeptisk ;O)

Her ser dere hva som kom ut av "kjeder meg" prosjektet..
Ikke helt vellykket..men om ikke annet..hjemmelaget :O)

Kan nok hende jeg må bestille meg en Peace pute i steden..har sett flere fine jeg kunne tenke meg!!
Enn så lenge kan det nok hende at denne får stå fremme.
Vi får se, det er noe med det man lager selv..man blir veldig kritisk på sitt eget, hadde jeg fått denne av noen andre kan det jo hende at jeg hadde syntes den var kjempe fin..who knows??

Sola skinner og jeg smiler..i dag kommer datteren min hjem med tre venninner, de skal fikse seg til nyttårsball i kveld, og det kan dere skjønne...er kjempe stas!! I morgen kommer samme gjengen på overnattingsbursdag, så her skal det ordnes til en skikkelig jentekveld i morgen. 12 år er ingen lek :O)

Fin solskinnsfredag til dere alle!!



2 kommentarer:

  1. den puta er jo perfekt Helle!!
    Passet utrolig godt hos deg:)))
    så kjempefine bilder du har tatt.
    du er kjempeflink!
    nei 12 år er ingen lek, at all…
    klem

    SvarSlett
  2. Stilig pute....la meg til som følger hos deg,:=) Ses innom hos meg?

    SvarSlett