onsdag 18. januar 2012

Får ikke kommentert andre blogger..flere som meg??

Jeg får kun opp en hvit/blank side når jeg prøver å kommentere på andre blogger..????
Er veeeeldig frustrert !!!
Er det jeg som gjør noe galt eller er det noe annet ??

Hjelp !!!!

Som sikkert veldig mange andre av dere, har jeg vært en pitteliten tur innom Kremmerhuset og tilegnet meg en sånn "Øyenstikker" telysestake..måtte jo bare ha en slik, den er jo så fin :O) Fikk med meg litt annet småtteri' også selvfølgelig, men det får komme senere.

Nå må jeg løpe, skal ordne og style rommet som jeg malte her om dagen, til niesen min...før hun kommer hjem fra skolen..håper hun blir overrasket og ikke minst kjempe glad..tror nok det :O)

Happy onsdag til dere alle !!

1 kommentar:

  1. Nydelig øyenstikker frå kremmerhuset :) står på ønskelista mi! :)

    Eg har ikkje problem med å kommentere hos andre, men eg ser at andre skriv om samme problemet :/ Har desverre inga løysing å komme med...

    Ønsker deg ein super fredag!
    Klem helene

    SvarSlett